catering , gastronomie , cestovní ruch studijní materialy , maturitní otázky, referáty, naseinfo.cz zdravotnictví , vzory dokumentů zdarma, zeměpis , mzdy a účetnictví , strojírenství , teorie tělesné výchovy

maturitní otázky, referáty, cvičení, čtenářský deník, vysokoškolské přednášky

Pro rychlé hledání použijte náš vlastní vyhledávač, který prohledává studijní blogy - návod pro hledání.

Pedagogika

Edukácia integrovaná, segregovaná
Základné kategórie, pojmy, termíny
Špeciálnopedogogická diagnostika
Norma, anomália v ŠP
Systém, podsystém
Špeciálnopedagogické činnosti
Predmet, cieľ a podstata ŠP
Špeciálne školské zariadenia
Špeciálne školské zariadenia
Špeciálne školy
Špeciálne školy
Sústava špeciálnych škôl v SR
Častejšie s mentál. retardáciou existuje metóda 5 ...
Preventívna intervencia
Autizmus
Podstatné zložky nadania
Základy pedagogiky nadaných a talentovaných
Základy pedagogoky mentálne postihnutých
Základy pedagogiky sluchovo postihnutých /surdopée...
Základy pedagogiky zrakovo postihnutých
Základy pedagogiky telesne postihnutých, chorých a...
Predmerský, Rehuš
Gaňo
Dejiny Špeciálnej pedagogiky – stručný prehľad
Osobnosť učiteľa
Osobnosť učiteľa
Osobnosť žiaka
Nové subdisciplíny
Andragogika
Andragogika
Záujmy
Súčasť inteligencie
Schopnosti a nadanie
Vzdelanie
Druhy učenia
Teória interiorizácie
Modifikácia pojmu výchova
Školská pedagogika
Humanizácia
Špeciálna pedagogika
Okruh problémov naplňujúcich sociálnu pedagogiku
Systém pedagogických vied
Systém pedagogických vied
Vplyv iných vedných odborov na pedagogiku
Vplyv iných vedných odborov na pedagogiku
Formovanie pedagogiky
Formovanie pedagogiky
Základné otázky modernej pedagogiky
Základné otázky modernej pedagogiky
Pedagogika
Pedagogika
Základy pedagogiky
Paradigma, edukácia, edukant, edukátor
Moderné vyuč. metódy
Zákl. pg. princípy
Rodina ako výchovný činiteľ
Prínos J.A. Komenského k rozvoju pedagogickej teór...
Prínos J.A. Komenského k rozvoju pedagogickej teór...
Axiológia, hodnoty, normy a výchova
Char. znaky stredovekých univerzít
Vých. k tvorivosti, jej mechaniz.
Demokracia vo výchove a vzdelávaní
Výchovné ideály v starovekom Grécku a Ríme
Špecifickosť pg ako teórie o výchovno-vzdelávacej ...
Iniciácie ako prvotné výchovno-vzdelávacie aktivit...
Vzdelávacie metódy a ich triedenie
Kurikulum a jeho osobitosti
Vzdelanie a jeho formy
Vyučovanie
Dedičnosť, prostredie a ich vplyv na formovanie os...
Charakteristika pg. kategórie ceiľa vo výchove
Pedagogika a iné vedné disciplíny
Vymedzenie predmetu pedagogiky
Členenie akusticko-taktilných komunikačných systém...
Alternatívna komunikácia
Náčrt obsahu
Individuálne edukačné programy pre viacnásobne pos...
Frekventované zrakové postihnutia kombinujúce sa s...
Možnosti kombinácií sluchových a zrakových postihn...
Najčastejšie sa vyskytujúce narušenia komunikačnej...
Komunikačné možnosti u VNP
Komunikačné systémy viacnásobne postihnutých
Komunikačné systémy viacnásobne postihnutých
Niektoré možnosti zostavenia a aplikácie individuá...
Niektoré možnosti psychologickej diagnostiky
Otázka selekcie a diagnostikovania viacerých chýb
Otázka selekcie a diagnostikovania viacerých chýb
Systém škôl pre intaktných
Dokumentácia problematiky na kazuistických spracov...
Dokumentácia problematiky na kazuistických spracov...
Vyjadrenie častých kombinácií iných postihnutí s m...
Približný výskyt osôb s viacerými chybami v populá...
Rôzne prístupy ku klasifikácii osôb s viacerými ch...
Výchova viacnásobne postihnutých (VNP)
Výchova viacnásobne postihnutých (VNP)
Výchova viacnásobne postihnutých (VNP)
Všeobecné ciele
VŠEOBECNÝ CIEĽ
Výchovná práca v školách v prírode
Výchovná práca v centrách voľného času
Výchovná práca v detských domovoch
Výchovná práca v ŠKD
Výchovná práca v ŠKD
Formy
Metódy
Princípy výchovy
PRACOVNÁ ČINNOSŤ
PRÍPRAVA NA VYUČOVANIE
PRÍPRAVA NA VYUČOVANIE
ZÁUJMOVÁ ČINNOSŤ
Úlohy výchovy mimo vyučovania
Teória výchovy mimo vyučovania
Teória výchovy mimo vyučovania
ETAPY VÝCHOVNÉ
Moderné prístupy v pedagogike voľného času
Práva dieťaťa
Definícia voľného času
Pedagogika voľného času
MULTIKULTÚRNA VÝCHOVA
MULTIKULTÚRNA VÝCHOVA
NEGRAMOTNOSŤ, FUNKČNÁ NEGRAMOTNOSŤ
Indikátory vzdelávania
Medzinárodná klasifikácia stupňov vzdelávania
POROVNÁVANIE, MEDZINÁRODNÁ KLASIFIKÁCIA STUPŇOV A...
AKTUÁLNE OTÁZKY POROVNÁVACEJ PEDAGOGIKY
AKTUÁLNE OTÁZKY POROVNÁVACEJ PEDAGOGIKY
IINŠTITÚCIE PRE ROZVOJ POROVNÁVACEJ PEDAGOCIKY
VÝZNAM POROVNÁVACEJ PEDAGOGIKY
FUNKCIE POROVNÁVACEJ PEDAGOGIKY
OBSAH A TEMATICKÉ OBLASTI POROVNÁVACEJ PEDAGOGIKY
PREDMET POROVNÁVACEJ PEDAGOGIKY
POJEM "POROVNÁVACIA" PEDAGOGIKA
ZÁKLADY POROVNÁVACEJ PEDAGOGIKY
ÚDAJE O OSOBNOSTNOM A SOCIÁLNOM ROZVOJI
ÚDAJE O OSOBNOSTNOM A SOCIÁLNOM ROZVOJI
ÚDAJE O OSOBNOSTNOM A SOCIÁLNOM ROZVOJI
ÚDAJE O OSOBNOSTNOM A SOCIÁLNOM ROZVOJI
ÚDAJE O OSOBNOSTNOM A SOCIÁLNOM ROZVOJI
ÚDAJE O OSOBNOSTNOM A SOCIÁLNOM ROZVOJI
ÚDAJE O OSOBNOSTNOM A SOCIÁLNOM ROZVOJI
D L Z 1
TRI VERZIE DLZ
HLAVNÉ KATEGÓRIE PROBLÉMOV PRI VEDENÍ DIEŤAŤA
Diagnostický List Zmena AKO NÁSTROJ PRI VEDENÍ DIE...
LITERATÚRA
LITERATÚRA
LITERATÚRA
SPÔSOBILOSŤ A KOMPETENCIA DIAGNOSTIKOVANIA V ...
SPÔSOBILOSŤ A KOMPETENCIA DIAGNOSTIKOVANIA V ...
SPÔSOBILOSŤ A KOMPETENCIA DIAGNOSTIKOVANIA V ...
Chápeme pedagogickú kompetenciu ako komplex spôsob...
Etika učiteľa vo vzťahu k učiteľovej diagnostickej...
Etika učiteľa vo vzťahu k učiteľovej diagnostickej...
Dieťa ako člena jeho rodinného prostredia je dôl...
Pedagogická diagnostika v práci učiteľky a profesi...
Pedagogická diagnostika v práci učiteľky a profesi...
Metodické pokyny k chápaniu a vypracovaniu charakt...
Metodické pokyny k chápaniu a vypracovaniu charakt...
Zhromažďovanie údajov o dieťati - charakteristika
Dotazník
Dotazník
Anamnéza
Anamnéza
Fázy rozhovoru
Fázy rozhovoru
Rozhovory s rodičmi a ostatnými rodinnými príslušn...
Druhy otázok pri riadenom rozhovore
Druhy rozhovoru
Sociometrické metódy
Sociometrické metódy
PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTICKÉ METÓDY
PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTICKÉ METÓDY
PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTICKÉ METÓDY
PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTICKÉ METÓDY
PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTICKÉ METÓDY
PEDAGOGICKÉ DIAGNOSTICKÉ METÓDY
Pedagogické diagnostické metódy
Pedagogické diagnostické metódy
ETAPY DIAGNOSTICKÉHO POSTUPU
ETAPY DIAGNOSTICKÉHO POSTUPU
ETAPY DIAGNOSTICKÉHO POSTUPU
FORMÁLNE A OBSAHOVÉ ASPEKTY PEDAGOGICKÉHO DIAGNOS...
FORMÁLNE A OBSAHOVÉ ASPEKTY PEDAGOGICKÉHO DIAGNOS...
ÚROVNE PEDAGOGICKEJ DIAGNÓZY
ÚROVNE PEDAGOGICKEJ DIAGNÓZY
Pedagogická diagnóza
Pedagogické diagnostikovanie a pedagogická diagnóz...
VZŤAH S INÝMI VEDAMI
VZŤAH S INÝMI VEDAMI
Vzťah pedagogickej diagnostiky k iným vedám
METODOLOGICKÉ ZÁKLADY PEDAGOGICKEJ DIAGNOSTIKY
PREDMET PEDAGOGICKEJ DIAGNOSTIKY AKO VEDECKEJ DISC...
Účelom a cieľom pedagogického diagnostikovania
PREDMET PEDAGOGICKEJ DIAGNOSTIKY
PREDMET PEDAGOGICKEJ DIAGNOSTIKY
Predmet pedagogickej diagnostiky
Predmet pedagogickej diagnostiky
Vznik pedagogickej diagnostiky ako samostatnej dis...
Vznik pedagogickej diagnostiky ako samostatnej dis...
PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA
OBSAH
OBSAH
Zoznam použitej a odporúčanej literatúry
Výchova mentálne postihnutého dieťaťa v rodine
Výchova mentálne postihnutého dieťaťa v rodine
Výchova mentálne postihnutého dieťaťa v rodine
Výchova mentálne postihnutého dieťaťa v rodine
Výchovná a vzdelávacia starostlivosť o deti s ťažk...
Výchovná a vzdelávacia starostlivosť o deti s ťažk...
Výchovná a vzdelávacia starostlivosť o deti s ťažk...
Utváranie zručností a návykov
Utváranie zručností a návykov
Utváranie sústavy vedomostí
Utváranie sústavy vedomostí
Metódy mravnej výchovy
Metódy mravnej výchovy
Mravná výchova
Mravná výchova
Mravná výchova
Estetická výchova
Rozumová a rečová výchova
Rozumová a rečová výchova
Pracovná výchova
Pracovná výchova
Zmyslová výchova
Zmyslová výchova
Zmyslová výchova
Zmyslová výchova
Zmyslová výchova
Telesná výchova
Telesná výchova
Telesná výchova
Telesná výchova
Zložky výchovy mentálne postihnutých
Organizačné formy vyučovania
Vyučovacie zásady
Vyučovacie zásady
Vyučovacie zásady
Vyučovacie zásady
Vyučovacie metódy
Vyučovacie metódy
Vyučovacie metódy
Možnosti kurikulárnej modifikácie
Možnosti kurikulárnej modifikácie
Špeciálnopedagogické poradenstvo pre MP
Obsahová a procesuálna stránka edukácie mentálne p...
Cieľ špeciálnej edukácie mentálne postihnutých
Cieľ špeciálnej edukácie mentálne postihnutých
Osobitosti výchovy a vzdelávania detí a mládeže s...
Špeciálna základná škola
Špeciálne materské školy a špeciálne triedy v MŠ
Systém inštitucionálnej starostlivosti o osoby s m...
Systém inštitucionálnej starostlivosti o osoby s m...
Systém inštitucionálnej starostlivosti o osoby s m...
Systém inštitucionálnej starostlivosti o osoby s m...
Systém inštitucionálnej starostlivosti o osoby s m...
Systém inštitucionálnej starostlivosti o osoby s m...
Výchova a vzdelávanie detí a mládeže s mentálnou r...
Výchova a vzdelávanie detí a mládeže s mentálnou r...
Výchova a vzdelávanie detí a mládeže s mentálnou r...
Integrácia detí a mládeže s mentálnou retardáciou
Integrácia detí a mládeže s mentálnou retardáciou
Psychologické osobitostí detí a mládeže s mentálno...
Psychologické osobitostí detí a mládeže s mentálno...
Downov syndróm (Morbus Down)
Stupne mentálnej retardácia
Stupne mentálnej retardácia
Stupne mentálnej retardácia
Stupne mentálnej retardácia
Stupne mentálnej retardácia
Stupne mentálnej retardácia
Typy mentálnej retardácie
Typy mentálnej retardácie
Sociálne podmienená mentálna retardácia
Sociálne podmienená mentálna retardácia
Demencia
Druhy mentálnej retardácie
Druhy mentálnej retardácie
Mentálna retardácia
Mentálna retardácia
Princípy špeciálnopedagogickej diagnostiky
Diagnostika v pedagogike mentálne postihnutých
Diagnostika v pedagogike mentálne postihnutých
Diagnostika v pedagogike mentálne postihnutých
Výskumné metódy v pedagogike mentálne postihnutých...
Výskumné metódy v pedagogike mentálne postihnutých...
Výskumné metódy v pedagogike mentálne postihnutých...
Výskumné metódy v pedagogike mentálne postihnutých...
Výskumné metódy v pedagogike mentálne postihnutých...
Výskumné metódy v pedagogike mentálne postihnutých...
Metodológia pedagogiky mentálne postihnutých
Pedagogika mentálne postihnutých /psychopédia/
OTÁZKY V KOMUNIKÁCII
KOMUNIKAČNÉ ŠTRUKTÚRY
FUNKCIE
PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA
PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA
TEAMOVÉ VYUČOVANIE
DIFERENCOVANÉ VYUČOVANIE
Realizácia každého projektu vyžaduje 4 kroky
PROBLÉMOVÉ VYUČOVANIE
INDIVIDUALIZOVANÉ VYUČOVANIE
HROMADNÉ A FRONTÁLNE VYUČOVANIE
ORGANIZAČNÉ SÚSTAVY VYUČOVANIA
TYPY UČITEĽOVÝCH PRÍPRAV NA VYUČOVANIE
DRUHY ANALÝZY UČIVA
DIDAKTICKÁ ANALÝZA UČIVA
CIELE V PLÁNOVANÍ
CIELE V PLÁNOVANÍ
ZÁKLADNÉ DIDAKTICKÉ PLÁNY
PRÍPRAVA UČITEĽA NA VYUČOVANIE
KLASIFIKÁCIA UČEBNÝCH POMÔCOK A DIDAKTICKEJ TECHNI...
MATERIÁLNO-DIDAKTICKÉ PROSTRIEDKY
ORGANIZAČNÉ FORMY VYUČOVANIA
ORGANIZAČNÉ FORMY VYUČOVANIA
ORGANIZAČNÉ FORMY VYUČOVANIA
ORGANIZAČNÉ FORMY VYUČOVANIA
ORGANIZAČNÉ FORMY VYUČOVANIA
Iné delenie metód
Iné delenie metód
Iné delenie metód
Iné delenie metód
METÓDY VYUČOVANIA
PRINCÍPY VYUČOVANIA
PRINCÍPY VYUČOVANIA
PRINCÍPY VYUČOVANIA
PRINCÍPY VYUČOVANIA
Štruktúrne komponenty
Funkcie učebníc
UČEBNICA
Koncepcie osnovania učiva v UO
UČEBNÝ PLÁN A UČEBNÉ OSNOVY
Druhy vzdelávania
Druhy vzdelávania
OBSAH VZDELÁVANIA
OBSAH VZDELÁVANIA
VZŤAH VŠEOBECNEJ DIDAKTIKY A PREDMETOVÝCH DIDAKTÍK...
Otakar Chlup, Juraj Brtka
G. A. Lindner, O. Willman, Otakar Kádner
POJEM (TERMÍN) DIDAKTIKA
POJEM (TERMÍN) DIDAKTIKA
Osobitosti a špecifické princípy výchovy vo voľnom...
ZÁKLADY PEDAGOGIKY VOĽNÉHO ČASU
ZÁKLADY PEDAGOGIKY VOĽNÉHO ČASU
ZÁKLADY PEDAGOGIKY VOĽNÉHO ČASU
VÝCHOVNÉ PROBLÉMY V ŠKOLE
VÝCHOVNÉ PROBLÉMY V ŠKOLE
Charakterové a vôľové vlastnosti
Úroveň vývinu poznávacích procesov
Príčiny školskej neúspešnosti a zlyhania
ŠKOLSKÁ NEÚSPEŠNOSŤ
DIFERENCIÁCIA ŽIAKOV V ŠKOLE
DIFERENCIÁCIA ŽIAKOV V ŠKOLE
DIFERENCIÁCIA ŽIAKOV V ŠKOLE
DIFERENCIÁCIA ŽIAKOV V ŠKOLE
DIDAKTICKÉ TESTY
ROZHOVOR
POZOROVANIE
DIAGNOSTIKA VÝKONOV A SPRÁVANIA ŽIAKOV
DIAGNOSTIKA VÝKONOV A SPRÁVANIA ŽIAKOV
DIAGNOSTIKA VÝKONOV A SPRÁVANIA ŽIAKOV
SEBAREFLEXIA V PROFESIJNEJ ČINNOSTI UČITEĽA
PEDAGOGICKÉ SPÔSOBILOSTI UČITEĽA
ROLA UČITEĽA
UČITEĽSKÁ CHARTA
FÁZY PROFESIJNEJ DRÁHY UČITEĽOV
TRENDY VO VÝVINE UČITEĽSKÉHO POVOLANIA
OSOBNOSŤ UČITEĽA
Práva dieťaťa
Práva dieťaťa
DIEŤA – ŽIAK AKO SUBJEKT EDUKÁCIE
DIEŤA – ŽIAK AKO SUBJEKT EDUKÁCIE
RODINA A JEJ VÝCHOVNÁ FUNKCIA
RODINA A JEJ VÝCHOVNÁ FUNKCIA
ALTERNATÍVNE ŠKOLY
ALTERNATÍVNE ŠKOLY
Funkcie školy
Vývinové fázy školy
Špecifické znaky školy
ŠKOLA A JEJ FUNKCIE
Pedagogika vychádzajúca z dieťaťa
Pedagogika 20. storočia
Johann Friedrich Herbart
Heinrich Pestalozzi
Heinrich Pestalozzi
Informatórium školy materskej
ZÁKLADNÉ VÝVINOVÉ TRENDY PEDAGOGIKY
ZÁKLADNÉ VÝVINOVÉ TRENDY PEDAGOGIKY
ZÁKLADNÉ TRENDY (PRÚDY) V SÚČASNOM ROZVOJI PEDAGOG...
PEDAGOGIKA AKO VEDA
ROZLÍŠENIE POJMOV „VÝCHOVA“ a „VZDELÁVANIE“
Učenie sa
Socializácia
ZNAKY VÝCHOVY
PEDAGOGIKA A VÝCHOVA
Osobnosť vychovávateľa
Vysvetlenie základných pojmov pedagogiky
Rodinná výchova, význam rodiny pri výchove diaťaťa...
Mimoškolská výchova, inštitúcie zabezpečujúce mimo...
Čo je predmetom teórie vyučovania, v čom spočíva j...
Prínos J.A.Komenského pre pedagogiku
Adam František Kollár, Ján Kvačala
Samuel Tešedík, Daniel Lehotský
Slovenský pedagógovia, ich myslenie, názory na výc...
Heinrich Pestalozzi
Svetový pedagógovia, ich myslenie, názory na výcho...
Pedagogická psychológia
Dejiny pedagogiky
Aké miesto zaujíma pedagogika v systéme spoločensk...

Žádné komentáře: